Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

1000-nålar

Publicerad 2010-02-05 20:55:41 i Allmänt


känns som om någon gör tusen nålar med min livmoder just nu eller iaf till o från inte alls skönt ska jag tala om...
får se om det blir mer regelbundet men de tror jag inte men vem vet kasnke blir en resa in till stan inatt?? de hoppas vi inte på för vi ska ju till västevik imorgon juh:) ska nämnligen till badhuset med sofia,bamse o barnen o tror även emma skulle med så de ska bli trevligt hoppades även på att få gå i lite affärer juh men får se vad som händer...

idag har jag iaf varit hos jacobs moster så vi har handlat o fikat o sen varit på¨vinden o plockat ner lite babykläder som hon tvättar upp:)

ser just nu på lets dance o tar de lungt...

hoppas ni har en trevlig fredagkväll..


Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-02-06 09:40:14

Lycka till idag! <3



Puss!

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-02-06 10:17:20

Hehé, ja vem vet ;) Fast om vi fortfarande bor kvar här i skedshult så e de närmare in till Västervik. Lägenheten verkar ju inte bli klar heller eftersom ingen hör av sig :/

Fast just nu känns de som om bebisen aldrig vill komma.. :P Hehe.

Postat av: sofia

Publicerad 2010-02-08 14:14:45

Åh vad man längtar efter att få komma och mysa bebis snart! <3



Hoppas att allt är bra med er allihop!



Massa kramar! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela