Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

yes:)....

Publicerad 2010-12-08 16:28:52 i Allmänt


dagen har varit precis som en vanlig dag ska vara:)

morgonen lungt o skönt jonna åt son gröt utan några större protester lite men inte så värst farligt:) fick ta hand om diskbänken utan att hon stretade emot.....
kunde plocka iordning medans hon lekte o även när hon sov sen kunde jag damsuga:)


ulrika ringde mig vilket jag blev väldigt förvånad men väldigt glad! så vi tog oss en fika på lilla blå vid ca halv två väldigt trevligt lite synd att man inte träffas så ofta o snart börjar amanda på dagis o även izanel så får vi gå på öf o kyrkis själva lite tråkigt men får se till att träffas ändå!



när ja kom hem så sov jonna vidare vilket jag var väldigt glad för så jag kunde torka golven med så nu är allt klart eller ja de mesta iaf.... sköönt!



så nu latar jag lite, jonna sover fortfarande o min mamma är på väg hit från nybro hon ska nämligen ta hand om jonna när jacob o jag åker på ålandskryssning torsdag-fredag. ska bli jätte kul o komma iväg det är jacobs jobb som ordnar allt enda vi vet är att vi ska ha badkläder med oss mer vet vi inte alltså en stor överraskning! mys mys :D


ska bli väldigt kul o komma iväg för jacob o jag har aldigt gjprt något sånthär tillsammans vist bio,middag o sånt men inte åka iväg så liksom ska bli väldigt kul o jag vet att jonna kommer ha de hur bra som hellst så 2 natten vi kommer vara ifrån henne kommer kännas jätte konstigt men hon sover ju här hemma så blir inga större omställning för henne iaf.


seee ya! nu ska jag fortsätta sega :P



26/9 lite gammal bild men iaf- jonna älskar o badabada! synd att blixten slog så i ansiktet men men :)

Kommentarer

Postat av: jessie

Publicerad 2010-12-08 18:30:32

hej heej :) allt är bara bra med oss.. vi är friska och krya :) är allt bra med er? :)



selma tyckte verkligen om att bada i badhuset så det får bli flera gånger :) hoppas du och jacob får det supertrevligt på kryssingen :) kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela