Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

granen står grön o fin i våran stuga:)

Publicerad 2010-12-21 11:44:01 i Allmänt


igår bråkade vi med våran gran sågade av så den skulle passa i julgransfoten o sånt fix o sen när vi kom upp i lgh så had min kära sambo väldigt dåligt ögonmått så den är jätte mkt för stor än vad jag hade tänkt men aja nu står den där iaf i vi klipte av lite grenar på ena sidan de som inte syns såden skulle passa lite bättre:) o sen massa fix med kulorna o sånt men tillsut blev de klart o de duger iaf jag fick iaf en gran! :)

här hemma har jag städat av det sista nu så nu är det endast att slå in julklapparna o de tycker jag bara är kul! jonna sover så gott hon somnade halv 11 eler kasnke 10 tror ja de var så hon har sovit i ca 1h får se vad man ska hitta på sen är ju så kallt idag så vet inte om vi ska ge oss ut elelr inte men solen skiner ju nästan o himlen är blå så det är frestande men får se vill ju inte att att jonna ska bli kall men får helt enkelt se.


längat faktist till julafton tror de blir väldigt mysigt tänk jonnas första jul! kommer bli massa foto har jag tänkt o hoppas hon orkar vara med till julklappsöppning osv :) vet iaf vem som kommer få flest klappar iår:) 



julfin innan vi gick till avslutningen på öf 16/12

Kommentarer

Postat av: Nanna

Publicerad 2010-12-30 12:46:20

GOTT NYTT ÅR ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela