Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

vad dagarna går..........

Publicerad 2010-04-07 23:00:43 i Allmänt



minns inte vad jag gjorde i måndags faktist men gu vilket dåligt minne man har:P

men tisdag iaf så hängde ja med anna ut till tamino så åkte från viken kl 10 o jonna var såklart med:) hon somnade direkt i bilen o sov ända tills vi kom hem igen vid kl 1-2.. var jätte mysigt att få sitta på häst o bara få vara:)... tyckte lite synd om anna däremot för hon envisades om att vi skulle ta en runda igenom skogen o där var de såklart snö kvar o vi hade bytt innan så jag red o hon hade jonna m vagnen o hon slet som ett djur igenom snön!!! men hon lyckades iaf o en mysig tur i skogen var de med... när vi kom tillbaka så mockade vi boxarna o begav oss sen hemåt...

kvällen ja de var ju TISDAG så desperate sstog på schemat så anna kom hit igen sen på kvällen så vi satt klistrade framför ett spännande avsnitt haha:P

 

onsdag... vaknade o kände mig som en klubbad säl när jacob åkte till jobbet vid 06,15-06,30 så då gick jonna o ja upp hon var ändå vaken så gjorde morgonbestyr med henne, tvättades av,gav droppar,påklädning och matning.. tillslut slängde ja i mig en macka ja med iaf o kl 9 kom sara hit som oftast på onsdagar går vi till förskolan så de gjorde vi o de var så härligt väder inte så jätte kallt iaf ganska skönt med promenad:)... jonna sov när vi kom dit o sov ända till 1030 då jag väckte henne för då skulle vi in till bvc för o vägas o mätas (förskolan o bc ligger i samma hus) så jag hann o fika lungt o stilla:P

Jonna 2månader o 1dag
vikt: 4400g   (Innan 4010)
Längd: 56cm   (55cm)
huvudomfång: 38cm  (37,5)

efter förskolan gick vi till lilla blå o tog en latte o snackade lite skit... handlade o fixade lite o sen när ja kom hem så damsugade ja av lite o sen vaknade jonna så myste med henne tills kl halv fem för då åkte ja med svärfar o kollade på bil! :) såå lycklig nu känns som de kommer lösa sig lite nu en klump släpptes liksom att inte behöva vara osäker m.m..... aja nog om de kommer mer om de en annan gång :)


har inte hänt så mkt mer idag varit o gått en sväng jätte skönt medans jonna o jacob hade lite egentid o även jag fick de lungt o kunna slappna va lite o bara gå o prata med anna.......

blir väldigt mkt anna men vi umgås väldigt mkt o är så glad över att ha henne som vän:)



(2/4  påväg till feeesst till anna)


(2/4 påväg ut har blivit påklädd o sover fortfarande, underbart att vara bebis)


(2/4 ska gå till svärföräldrarna o städa bil, o visst är man helt ursöt i rosa?? fast passar bäst i rött:)

(3/4 på påskmiddag hos gammelfarmor o farfar, sitter i farmors famn)


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-04-08 14:24:44

så himla stor hon har blivit. Hon har så himla gulliga kläder också. längtar tills ni kommer hit igen så man kan få träffa er lite mer.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela