Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

torsdag

Publicerad 2010-04-01 10:30:51 i Allmänt


gick upp vid halv nio idag lite lagom tid att gå upp även att ja var lite sugen på att lägga jonna hos mig o mysa vidare men kände att ja måste gå upp o få lite gjort idag iaf... har inte gjort något än men snaart efter inlägget så ska de börjas OM inte jonna vaknar då är de hon som är i mitt centrum inte hemmet!!

ska fortsätta med min garderob, vet ja tjatar om den men de tar lite tid när man river ut alla kläder, viker om dom o sorterar upp i olika kartogorier:) o även endel som ska lämna mina ägor har tröttnat på endel:P

jonna är fortfarande lite täppt på morgonen men inte så mkt under dagen... men tur att de finns nässug:P haha att man har kommit på en sån grej är inte dåligt tycker ja:P



helgen ser ut som så!, fredag ska vi grilla hemma hos anna o lukas ska bli jätte trevligt!, funderar på o unna mig EN cider då har ju inte tagit en droppe på 10månader, fast ja har ju klarat mig lika bra endå:) får se.....

nae latmasken drar lite förmycket i mig känner ja så mååste sätta lite fart så ja inte växer fast här om de ska hända något idag.....
bye bye hoppas ni får en bra helg!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela