Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

torsdag.

Publicerad 2010-04-15 14:38:54 i Allmänt


kan berätta lite om gårdagen,
först på morgonen så gick vi till ÖF (öppnaförskolan) fikade o så somvanligt med sångstund m.m trevlig trevligt.....
sen iaf så när ja kom hem var ja hemma i ca 40 min åt lite lunch o gick sen till svärmorm var så nyfiken på deras nya soffa haha men den var super snygg iaf:P, ja var där ett tag o fixade med lite facebook o bilder, o drog sen till lilla blå för kaffet var slut.... tycker för övrigt att ja borde snart ha klippkort på lilla blå haha är ju där jämt känns de som, fast ja tar inte alltid gosaker nu mera blir bara en kaffe... ja sen drog ja hem efter de o anna kom vid kl 6 då vi skulle gå till vammarskolan på teater så vi gick bort för att jonna skulle somna o de gjorde hon till o från... gick hyffsat iaf tills föreställningen skulle börja då hon inte ville vara med längre hon spydde nämnligen ner hela sig,overålen o allt tyckte så synd om henne, men hade sån tur att jacobs utb hade slutat så han kom o hämtade henne så ja kunde fortsätta se på föreställningen iaf...:) var väldigt bra, hög ljudnivå så de var bra att jonna inte var med då hade jag fått gå hem iaf..

de var slut vid halv 9 tror ja så gick hemmåt o såg polisen stå vid sparbaknstorget med massa ungdomar så gick dit o pratade med en av dom blev lite orolig för en av dom men han var inte inblandad som tur va!!

 

 

nae hinner inte skriva mer snuttan vaknar nu:)

o ikväll hämtar vi nya bilen wieee underbart!! :)

 


Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2010-04-15 20:29:54

dom gasar ihjäl hundarna för att de "finns överskott" på dom o de är många hundar som inte har ngn matte/husse. Jävla idioter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela