Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

promenaad

Publicerad 2010-04-08 15:28:22 i Allmänt


iadg gick vi upp vid halv 7 brukar vara så numera att vi gåt upp när jacob åker så kan ja få lite gjort (kasnke) i lgh iaf..... så såg på vakna o segade mest fanns inte till frukost för ja glömde ta fram brödet ur frysen så blev två små aktivia, när jonna somnat så började ja torka av fönsterbrädorna o lite dörrkarmar o sånt o soffan torkade ja av med! tur att de är läder så de är enkelt att sköta!!!... sen kom anna hit tror kl var tolv eller något så vi gick ett varv runt viken o tog en fika med (mååste sluta upp med fikandet dehär går inte, men de är så mysigt att sitta där med sin latte o prata skit o ta de lungt, får väl hoppa över kakan o bara latte ist:)


iaf hände inte så mkt mer gick hem o satte mig här o har inte kommit här ifrån än skulle fortsätta städa men nae orkar inte bry mig idag om de kände ja kan ja göra imorgon ist haha:)


jonna sover fortfarande!!! somnade när vi gick o har inte vaknat än så hon borde vakna snart o vilja ha lite mat...
Ikväll ska ja på spinning med sara ska bli kul fast e lite nervös eller så för om knäna ska hålla för har haft problem med dom förr så får se o har inte gjort efterkontrollen än heller så får vara lite försiktig.. har ju inte ont eller så men iaf man ska ju ta de lungt iaf säger dom som vet.

börja med lite mat snart idag blir de falukorv o mackaroner får se om ja ger mig på o stuva dom är inge bra på de alls!!

ha de s¨bra i vårsolen!!:)
lite dåligt med kommentarer fortfarande,
visst kasnke inte så lätt att kommentera kanske men ett hej iaf!! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela