Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

mår sådär...

Publicerad 2010-04-28 14:17:58 i Allmänt


har länge känt mig yr,svimfärdig typ så de svartnar för ögonen jätte läskigt när de händer o ja hoppas varje gång att ja inte håller i jonna när de blir så:/ o även känner mig svag vet inte varför de är såhär aja får väl stå ut ett tag till iaf sålänge ja står på benen är de ju ok...

iaf idag har ja inte gjort mkt har inte fått behålla maten ja åt igår så kasnke inte tålde de inte en aning iaf men har iaf fått i mig ett äpple nu så alltid något.. jonna somnade nyss på golvet därt hob låg o nakenfisade hihi:P annars händer de inte mkt tar de extremt lungt o jonna har varit snäll idag inte varit så gnällig nöjt sig med att ja är ganska tråkig idag så har myst i sängen lite där vi båda somnade så inga ansträngande saker....



imorgon ska ja få mina mary key produkter häärligt skulle få sminkrådgivning med men får se hur de blir med de... ja vill även åka in till stan imorgon!! ahh blir så trött att min sambo ska jobba över varje dag slutar ju liksom mellan 5-7 på dagarna:/ så nu kasnke han ska börja tidigare för att kunna sluta senare alltså kl 4!! då dom ska sluta aja skit samma bra att han har jobb iaf de ska man vara glad över.


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-04-28 19:22:25

jobbigt att du mår så dåligt får hoppas att du mår bättre snart. Du kanske är utbränd det kan ju vara så när man nyligen har skaffat barn och så kan jag tänka mig. Vilken söt bild på Jonna du har lagt ut :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela