Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

måndag

Publicerad 2010-04-19 21:28:41 i Allmänt


återberätta helgen iaf de ja kommer ihåg:P

fredagen åkte vi ut o grillade ute i skrickerum så fort jacob hade slutat jobbet, var jättetrevligt men köttet vi hade köpt ska ja inte köpa igen sånna här grillspett från scan inte alls gott:/ men men vet de till nästa gång iaf...

lördag, åkte vi ut till jacobs farbror ute i danebo o hälsade på o visade upp bilen som blev väl godkänd:), drog sen vidare till ladan letade efter ett par bra skor eftersom ja ska börja träna igen men hittade inget så drog hem o ja gjorde mig iordning för kvällen, sara hämtade upp mig vid kl 5 satt sen o pratade o lite så hemme hos henne innan hudpartyt började vid 7 väldigt trevlig o lyckad kväll iaf, fick låna hem några produkter som ja även ska köpa eftersom dom fungerade!! så visst de kostar lite men de funkar så javisst...:)
kom väl hem vid 12 tiden skulle ja tro då en tjej som heter ulrika körde hem mig.

söndag, ja jobbdag!! jobbade lite på ett ställe med anna helt klart värt de men man kände att man levde när kvällen kom:P kom hem vid 5 tror ja de var o duchade o fixade mig på 25 min haha helt klart rekord o jacob kom o hämtade mig så drog vi hem till hans föräldrar igen då vi fikade o åt hämtmat med J morbror m tjej o barn treevligt de med hände nog inte så mkt mer iaf den dagen..


Idag måndag så blev jonna hämtad vid halv 10 av sin farmor då jag skulle på efterkontroll på mvc allt gick bra o gjorde även ens åndär cellprovtagning mindre trevligt:/............. fikade på lilla blå sen när ja mötte upp jonna o svärmor (kaffe o nyttig macka denna gången)....
blev nämnligen väldigt depp för siffrorna på vågen men de ska bli ändring på de nu!

orkar inte gå igenom hela dagen men trevlig dag iaf o blev även en eftermiddagspromenad med sara o daniel runt viken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela