Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

kyrkis...

Publicerad 2010-04-13 09:16:30 i Allmänt


igår var vi på kyrkis som församnlingshemmet har så vi kom dit nästan lagom till fikat, satt sen o myste med barnen o jonna satt även med o kollade på dom andra när dom lekte var väldigt intressant, lagom till sångstunden var hon trött så ja la henne i liggdelen o hon somnade de trodde jag inte riktigt men visst de gick de med:)..

tog oss en promenad sen vi var 4st som gick med våra barnvagnar så de såg lite kul ut, drog oss till lilla blå efter promenaden i de underbara vädret så vi satt även ute o fikade underbart skönt fast efter ett tag började de blåsa o blev lite kyligt så gick in o satte oss ist o pratade vidare...... tiden gick o efter ett tag så blev de affären så vi alla hade ärenden där, bli liiite smått galen att dom inte kan ha ettorna blöjorna till jonna där nere:/ tur att man har extra i väskan men iaf ska väl ändå finnas i affären.. var väl hemma runt 3 tror ja.

 

jacob kom inte hem förren vid 7 så han jobbade över igen!!! mn vet ju aldrig när han sluta men hade iaf maten klar så helt ok iaf blev affären igen sen på kvällen o ja plockade iordning i bilen för den kasnke blir såld idag:)

 

idag vet ja inte vad vi ska göra riktig men jonna somnade för en liten stund sen så ska börja städa av lite nu innan hon vaknar o sen blir de nog en promenad om de inte är kallt:)




julia luktar på jonna


ligger o kollar på sina får o kossor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela