Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

kort om helgen..

Publicerad 2010-04-26 22:14:55 i Allmänt


åkte ner till nybro somsagt på torsdagen var framme halv tolv på natten jäkla vägarbete som ska hållas på om nätterna med:/ men men har haft de väldigt bra iaf med besök hos mormor, tripp till kalmar o även crusingen...

här kommer lite bilder iaf...


11/4 finklädd i sin rosa klänning o soffan:)


11/4


23/4
Jonna o Hilda gymmar lite:P



Vet inte vem som blev tröttast men hilda tyckte nog de var ganska mysigt o brydde sig inte att jonna både sparkade o boxades på henne, väldigt snäll hund som vaktade jonna:)

23/4
sen var vi på crusing, såhär tillbringade jonna son första crusing iaf<3
blev inga bilder på bilarna orkade inte stå o försöka ta kort på de.....


15/4
såhär söt är ja iaf när ja åker bil<3


24/4
o slutar tillsist med denna nya favoritbilden:)
älskar dig mitt lilla hjärta<3


Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2010-04-27 21:56:11

Gud så söt er lilla stjärna är asså. hon o saga har lika dana klänningar :) men var köper du alla hennes fina kläder? hon har ju så mkt fint så man blir jätte avundsjuk. hoppas allt e bra med er. Kram Therese o saga. P.s, hade vat kul om du o jonna kommit ner te mej i sommar :) d.s

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela