Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

jonna fick en promenad iaf..

Publicerad 2010-04-28 22:00:05 i Allmänt


lotta kom o hämtade jonna så dom var ute på en promenad iaf så skönt att hon fick lite luft så slapp ja tänka på de, då gick ja o la mig en stund innan ja la mig i soffan o jacob kom hem med efter ett tag var väl kvart i sex idag så alltid något:)

blir nog ingen stan imorgon blir på fredag ev eller vi måste in då!! vill även hitta något snyggt att ha på sig på lördag då vi ska på 20års fest men får se om man hittar något.....
fredagen ska ja med anna till gamleby med på marknaden så ska ta våran bil in billigare att köra o då får vi plats med både vagn o hunden kanoners!!!!:)

jag mår iaf bättre fått behålla mat så är på bättringsvägen alltid något de med..


Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-04-29 09:40:13

Läste det förra inlägget och såg att du inte mått bra. Hoppas du mår bättre nu ocg hoppas inte det var latten från fikat igår aom gjorde det. Vädret igår var konstigt, halva vägen ner till skåne var mulet och jätte dimmigt och halva var jätte fint och varmt. Idag är det mulet:( Men ska till min systers svärföräldrar i eftermiddag och äta middag så det ska bli kul. Synd att det inte blev nån stan idag men får hoppas på imorgon. Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela