Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

hum..

Publicerad 2010-04-09 10:59:44 i Allmänt


vet inte vad man ska hitta på idag riktigt än men om jonna somnar till så ska jag fortsätta mitt städande som aldrig tycks ta slut för jag får ju aldig bli klar men får se om hon somnar snart de tror ja iaf.... provade med bärselen igår o hon blev fly förbannad så fick ge upp de med tyvärr prova en annan gång ist o se om de duger då..

blev ingen spinning för min del igår, kollade upp lite på nätet o där stod de på flera sidor att man ska vänta 3månader eller efterkontrollen så bäst o göra de iaf.. så jacob o ja var ute o gick en lång promenad på 1½h ist o de var skönt de med..
vi gick på två rådjur, även en liten kanin som vi trodde hade rymt från sin bur som stod öppen så jacob knakade på o frågade o svaret blev att kaninen går fritt o har gjort det 1år o går aldrig upp på vägen eller något utan håller sig där omkring och han bor under huset numera:)


när vi kom hem så var kl 8 så såg på värsta bilförare ver inte när jacob började natta jonna riktigt men var nog halv 9 tror ja o hon hade svårt att somna igår så ska hålla henne lite mer vaken ikväll så går de nog bättre:)

nae nu ska ja göra ett försök att lägga jonna i sängen ist för hon somna här i soffan nu ser det ut som..





Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-04-09 11:47:50

Ja det var synd att du inte var med igår men en lång promenad e ju precis lika bra:) Idag har jag jäklig ont i rumpan av cykelsadeln men det e väl sånt som kroppen vänjer sig vid sen. Ses imorgon:)

Postat av: ECVADOR

Publicerad 2010-04-09 14:39:10

:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela