Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

helgen..

Publicerad 2010-04-04 21:17:45 i Allmänt


min helg har varit perfekt..

fredagen började med att vi damsugade o städade ur bilen o sen var vi bjudan till anna o lukas så åkte ut dit vid halv 5 tror ja kl var så kom dit så grillade o pratade lite skit o även louise o rikard var där jätte trevligt var hela kvällen... jonna var helt otroligt snäll hela kvällen fast nästa gång ska ja ta med hörselkåpor till henne ifall de blir så hög ljudniva igen:) med singstar o buzz...men hon sov mesta delen av kvällen..

man vet aldrig vad kvällen ger anna o ja var ute o kollade till djuren (hon passade hennes grannes djur) så såg vi att kalven var helt slö o hängig så de blev till att anna fick mjölka ur lite ur kon o så fick vi tvinga i kalven mjölk o tillslut så fick vi även honom till att dia men får se om han överlever trots allt men lite kul att man aldrig vet vad som kan hända på kvällen..... åkte hem kl 1 iaf o en väldigt lyckad o trevlig kväll:)

lördagen skulle vi åter iväg igen på kvällen men vi städade av lite här hemma innan vi gick till jonnas gammel farmor o farfar blev bjuda på god mat o även där blev det en trevlig kväll..


söndag tog de lungt hela morgonen o sen gjorde vi oss iordning för en promenad han komma iväg en bit innan vi blev inbjudan på kaffe hos sväföräldrarna så var där en sväng o ja har även handlat lite idag... har inte hänt så mkt dagen har sprungit iväg totalt hade tänkt städa o massor idag men men får bli en annan dag...

hoppas allt är bra med er där ute:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela