Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

de var den helgen.....!!

Publicerad 2010-04-11 21:38:10 i Allmänt


sheat vad fort denna helgen har gått har ju inte fått något gjort känns de som...!!

men iaf igår åkte vi o hälsade på bamse  o barnen jätte kul o träffa dom igen hur länge som helst vi sågs, både martin o cassandra har ju blivit jätte stora:) iaf så åt vi tacos allihopa ja sara o daniel o deras dotter izabel var också där så super trevligt:) satt mest i pratade o förresten så såg vi en helt sjuk (men bra) film när vi väntade på sara o familj en helt annan version av rödluvan o vargen den skulle jag kunna se igen haha sjukt bra humor;P

stannade till 4a tror ja de var åkte direkt ut till danebo mot gryt o hämtade hem våra sommardäck till renaulten o ja jacobs farbor satt o ute gottade sig i jacuzzin såg inte helt fel ut!!! :)
hum väl hemma igen så satte jacob på däcken o sen hände de inte så mkt mer latade framför tv o myste med jonna.


idag söndag gick ja upp med ett leende kl kvart i 7 inte av att jonna gjorde mig glad utan för ja skulle med anna ut o rida på tamino:) ringde o väckte henne vid halv 8 eller något sånt så var hon väl här vid 8 o hämtade mig o begav oss mot Mixdala!!..
red på en väldigt lerig åker men vad gör man inte, var iaf jätte mysigt att få rida viist ja "red" väl inte riktigt mest satt o försökte göra mitt bästa med att få honom att inte gå som en giraff haha:P (ja e inte så duktig så är tacksam över att anna säger åt mig vad ja ska göra så fick lite lektion idag väldigt uppskattat, man ser ju inte sina egna fel på samma sätt) :)

ja efter ridningen så fixade vi i stallet lite mockade o släppse sen ut dom...

kom hem o åt frukost snackade sen hur vi skulle lägga upp dagen ödrog sen vidare o pumpade däcken o hämtade hem en fortölj från sväföräldrarna som vi har i jonnas rum nu.... o jacob hjälpte även till med deras projekt hemma med att flytta möbler o greja haha:P


badat jonna för ca 30min sen o hon tyckte faktist att de var skönt!! :) o sen nattning så hon somnade på 10 min härligt att de funkar så bra..


Några bilder på Anna o Tamino





Jag o Tamino





De var några bilder från idag...
en underbar morgon iaf att få gå upp tidigt o ut till stallet o bara få vara:) o känna när solen kommer fram..


Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2010-04-12 11:26:55

Hej. Jag har en liten flytväst som jag undrar om ni vill ha till Jonna. Vi köpte den till Emilia när hon var liten men den är bara använd ca 5 gånger så den är väldigt fin, synd o kasta den tycker jag. Du kommer väl på torsdag?

Postat av: [email protected]

Publicerad 2010-04-12 13:26:41

Skönt med lite "egentid" och att jacob får lite "egentid" med sin lilla dotter. Hoppas att allt är bra med er alla. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela