Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

bodysar överallt:)

Publicerad 2010-04-22 13:04:02 i Allmänt


här hemma tvättar ja upp alla jonnas kläder o hänger på elemenren så de är så fint här hemma nu hihi, har så svårt att veta hur mkt man behöver ha med sig till henne i klädväg så tar med endel iaf:)... för vi åker kasnke till nybro ikväll, så ja kaanske får min vilja igenom, annars blir de att vi åker imotgon efter att jacob slutat o de blir nog runt tolv. hade varit såå skönt att åka ikväll men bara o hoppas så tjänar man liksom en dag på något sätt ifall de blir så:)

iaf så är de crusing i nybro denna helg så häärligt hoppas de blir mkt bilar iår, har även köpt hörselkåpor till jonna så hon ska bli såå fin i dom hihi, vill inte förstöra hennes hörsel somsagt så hon får ha dom även att hon inte vill! härligt o vara mamma o bestämma:P nej vars men för hennes bästa man ser ju endel små barn som föräldrarna inte tänker på!!


ja vad ska man skriva mer då? har inte hänt så jätte mkt var på öf  igår alltid lika trevligt, mindre roligt med vädret men vi klädde på oss o klädde våra vagnar med regnskydd så gick vi iaf dit o även efter en sväng runt grännäs så de blev en promenad iaf o även en fika....... efter promenaden så gick vi upp hit en sväng o lekte med barnen på golvet väldigt mys, o jonna blev lite irriterad/funderasm när izabel kände på tog på hennes hand/arm hihi busungar<3



wiee jacob ringde nyss o sa att vi kan nog åka ikväll men han jobbar nog till 5-6 men spelar roll så får han lägga sig en stund innan vi åker efter de.. blir kanoners:)


nae nu ska ja fortsätta städa/plocka o fixa här hemma vill ju komma hem till ett städat hem på söndag!!:)

bye bye ha de så bra allihopa 



...o louise! jag är intresserad av flytvästen kan väl försöka höras på någotsätt va du vill ha för den m.m.:) 
kunde inte varit bättre konstigt nog pratade ja o jacob om hur vi skulle få tag i en till sommaren:)




Lite konstig min men hon håller på o somna:) för de är ju såå mysigt att vara nerbäddad i liften..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela