Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

va ska man göra idag då?..

Publicerad 2009-09-05 10:31:46 i Allmänt


sitter här o sega med min huvudvärk som är hemsk idag ahh får väl snart knapra lite piller o se om de hjälper...
vi vet inte vad vi ska göra idag... får väl ut o gå en sväng kasnke någonstans men får se... ska äta lite frukost nu iaf.

Igår var vi o kollade på soffa o satte ihop den som vi ville ha de, men jag är lute fundersam hur vi ska göra ska ju kännas 100% rätt men de är kasnke bara 80-90%nu så ja vet inte måste bestämma oss på måndag o säga om vi vill ha de så eller inte då är de 3v leveranstid eller om de blir senare beställt blir de 6v:/...
men en sak iaf bra vi har hittat en köksbord som bara sa TA MIG!! så de är klart iaf att de vill vi ha o de var kampanj med så mkt billigare:)


Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-05 12:56:54

Ni ska inte till gamelby folkpark någe ikväll? puss

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-09-05 13:21:56

Hoppas allt är bra med dig,och att huvudvärken släpper! Vad händer i Gamleby.

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-05 14:41:08

Okej nej d kan jag förstå! hoppas ni får eran bil iordning snart! pusss

Postat av: Madde

Publicerad 2009-09-05 17:19:28

Ja en vardagskofta och en klänning till fest hittade jag :D Så de är jag nöjd med! Hoppas det är bättre med huvudvärken nu :) Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-05 18:13:48

Prova att dricka lite kaffe! det kan hjäpa mot ont i huvudet,och mjölkchoklad.Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela