Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

ultraljud o bm besök...

Publicerad 2009-09-21 21:19:55 i Allmänt


först åkte vi in tidigt in till stan o snurrade runt på sjukhusets pakering fanns inget o klockan gick men till sut hittade vi iaf n lats en bit bort o fick gå igenom hela sjukhuset.... hitta med till slut rätt kus o plats o då var de bra 5 minkvar tills vi skulle vara där panik men men satt iaf i väntrummet o väntade o väntade.. kom in 20 min senare:) äntligen....

hon gjorde vanlig ultraljudsundersökning o allt såg bra ut o kom fram att ja var i v19 nu exakt så den 14 fe kommer bebis eller iaf de är beräknat då:)... hon sköterskan fick hålla på o trycka o greja på magen för att bebisen skulle röra på sig rätt för den bara snurrade runt o sprakade massor o ville inte ligga rätt så on kunde mäta hjärtat men till slut gick de iaf....juste måste berätta med att när vi satt där inne o precis innan hon började köra så hade tydligen både ja o jacob tänkt hoppas att de är någon där inne nu så att de inte är tomt hihi samma tanke där men de var ju en aktiv bebis där inne iaf...

efter undersökningen åkte vi till arres bilskolan o ja skrev in mig så nu ska jag bara betala o sen kan ja sätta igång med de.. gick sen till weners coffie o tog scones o latte såå gott sen snabbt till bauhouse o köpte en skjutdörr till sovrummet orkar inte vara utan längre men tyvär har vi inte lyckats få ihop den vet inte hur vi ska göra:/..... o sen blev de till o köpa foder till katterna så nu klarar vi oss i ca 5-6månader igen....
blev sen hemfärd vid ca 11..

stack till skolan straxt efter vi kommit hem o hade lite matte gick inge bra idag uch men men hoppas på bättre imorgon..o sen vart de natur som ja var med på en stund innan ja skulle till bm här i viken tog blodprov o sånt,mätte magen o lyssnade på hjärtljud när hon väl hittade dom hihi man hörde bara sparkar o min puls först:P

o nu i eftermiddag har vi försökt få ihop dörren utan lyckat recsultat...så gav upp sen




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela