Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

skönero,filmkväll,folkrace,middag

Publicerad 2009-09-20 18:57:03 i Allmänt


igår var de en hektisk dag hade fullt upp anna hämtade mig fick åka ut till skjutbanan o hämta bilnycklarna o hem igen så ja kom in i bilen o hämta mitt pengar kort sen kunde vi äntligen åka vidare.. första stoppet till söderköping träffade annas mamma en snabbis o sen gick anna o ja på Jysk o kollade lite ja köpte 8st bordstabletter till de nya köksbordet:) (blev kanon) o sen åkte vi vidare till skönero för där var de öppet idag o mängder med folk!!!! säkert minst kan inte änns gissa hur mkt de var...
smakade på massa kött gott var de med o smakade o pratade även med Per Moberg (han tv kocken) jätte gott kött men tycker verkligen inte om när mn inte sätter upp håret som han inte gör på tv men som tur var hade han de där.... han undrade om jag hade cigaretter cigg.nu sa han hade givetvis inga så han klagade över att ungdomen inte rökte haha eller någotsånt sa han iaf, han hade en väldigt kaxig attityd men förstår honom var folk som hade sina mobiltelefoner upp i näsan på honom nästan o filmade/tog kort...

gick runt o kollade i stallarna. fick även hoppa över ett par balar vi orkade inte gå runt hela byggnaden så då hopapde vi över dom haha en tant bara kollade på oss som om vi vore helt dumma i huvudet....

efter de ja då åkte vi till hosum o hjälpte annas pojkvänns mamma att göra sallad som funktionärena skulle ha idag(sönda) på folkracen massa sallad blev de  till över 70 personer, minst 40 liter sallad...

senare på kvällen kom anna o lukas hot så såg vi på lite film o tog de allmänt lungt..

Idag söndag skulle vi upp tidigt men kom inte upp förrens vid halv 9 o skulle åka 9 men men kom iaf till första starten (folkrace)vid 10 så de var lungt... frös först till en början men guu så skönt de blev o bara sotta där i solen o njuta härligt måste ja säga!!!
vid ca 13 så åkte ja o gubben hem för vi hade tänkt att göra lite nytta här hemma men vart att sofia m familj kom hit en sväng ja gjorde lite mat pasta o pastasås fick de bli idag väldigt enkelt...

nu sitter ja o tar de lungt ska duscha o allt sånt snart hade ja änkt o ta fram kläder o de tills imorgon ska ju åka somsagt in till norrköping o göra Ul så åker väl vid ca senast halv åtta... o sen blir de skolan när ja har kommit tillbaka ska sitta med på Ma A lektion tänkte ja eftersom ja missar min lektion på morgonen så de blir nog bra...


Kommentarer

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-09-20 23:13:01

Tänkte bara önska dej en god natts sömn :)

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-09-21 16:29:51

Va kul! Visst var "den"det vackraste du någonsin sett! Ha det bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela