Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

såå extremt trött..

Publicerad 2009-09-29 19:49:38 i Allmänt


är jätte trött idag.. gick tidigare till skolan o jobbade matte o sen har vi haft dom lektionerna som ja ska ha med.. slutade vid halv fem idag suck blir helt slut dom dagar de är så...

jacob är inne i stan på speedway ja ville inte följa dels att de var såå kallt ute o sen att ja var så trött o inte direkt intresse för de iaf inte idag att gå på de..

förrästen vi fick soffan igår såå snyggt de blev o skön är den med iaf nu när ja är själv då ja ligger i hela o julia med såklart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela