Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Psykologi o Matematik på schemat idag...

Publicerad 2009-09-01 10:13:54 i Allmänt


ja så ser min dag ut först lte psyk vid 12.30 sen en håla o sen matematik vid kl 15 så de är de jag ska göra idag..

hur ser din dag ut idag då?

känner mig lite smått utråkad vill göra något kul o hitta på något men vad lixom finns ju inte tid till de.. går i skolan halva dagarna o sen är man helt slut när man kommer hem fast man bara har gått två lektoner helt sjukt att de är så...

denna vecka händer inte såå mkr har bara ett Bankmöte inplanerat på torsdag annars är det inget speciellt..


Kommentarer

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-09-01 22:07:10

Hej! Jodå, här är allt bra,inga förkylningar ännu! Har varit till skogen idag och plockat kantisar(TRÖTT)! Ha det bra och sköt om ER. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela