Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

planerat flera helger:/

Publicerad 2009-09-24 09:51:35 i Allmänt


suck har kommit fram till att varje helg har någon uppgift fram till 17oktober.. inte alls kul o snart är de älgjakt med o då blir jag själv här hemma ahh hatar att sova själv... men men o ja fyller år med!! dessutom när de är älgjakt!!....

igår iaf så fick ja stå ute o i 1h fy vad arg ja var när jacob väl kom o hämtade mig morr vad har han mobil till?? då hade bilen tydligen inte startat jävla skit lysena hade stått på!! klantigt säger ja bara...

men iaf när han väl kom så fick iv skynda oss vi skulle vara hos svärföräldrarna o få hjälp med dörren o såga av den.. mn när i kom dit var de inte såå brottom men iaf så vi fikade lite sen åkte vi till svärfars jobb  (eller efter jag hade puttat igång bilen hihi) o sågade av alla delar o sen hem hitt till lgh o provade då bar en del lite för lång typ 2mm så då fick dom åka i slipa av de med sen satte vi igång med projektet med att sätta ihop alla dela så nu ligger den på golvet hel o ska "bara"sättas  upp idag:)

Ikväll ska vi hjälpa Lukas  O Anna för dom ska flytta till ett litet hus så då ska vi mötas upp vid hust o hjälpa till o lasta av:) eller jacob får nog bära en del ja orkar nog inte de men småsaker kan jag ta:)

På lördag åker i hem till nybro med bussen osen åker vi bil upp med släp på söndagen med massa saker från min pappas lgh..

Sen tillslut måndag ja då ska vi slänga ut skitsoffan adjöss med den!! o in med de nya så allt på samma dag så när dom lämnar soffan ska jag städa av o tvätta golvet innan den nya soffan kommer vid ca 18.00:) wiie vad härligt kommer med bild sen tänkte ja för efter bilder:)



Julia.. hon var såå duktig igår o hjälpte husse att sätta ihop dörren:)
gick,låg på dörren o även hopade över den hon hade skit kul:)
o sen tog hon små plastpluppar (i munnen) som ska sitta på dörren o sprang iväg:P hihi


Kommentarer

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-09-24 21:08:52

Härligt att få nya möbler! Jaha, då får man sno sej på med sista svamp-letar-turen då, så man inte blir tagen för en gammal älgko..;) Ha det bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela