Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

piss matte!!!

Publicerad 2009-09-07 10:15:59 i Allmänt


haft matte lektion åter igen gick de åt helvete fattar ingenting vet inte hur ja ska lösa detta.... sitter där o känns som ja fattar o sen när man ska börja själv så nej ingenting går o då sjunker man bara ännu längre ner i skorna!!! uch orkar inte vara så jävla trög!!
men ska försöka igen här hemma men men...

sen vid två har jag naturkunskap såå mkt roligare visst helknasigt med atomer o sånt men mkt roligare iaf...

Helgen har varit lugn har inte gjort något speciellt mest tänkt på hur vi ska göra med att köpa soffa måste bestämma oss idag....
Söndagen tvättade vi hela dagen o sen hade vi tänkt o åka till Björka men fick inte tag i någon bil att låna..
Men vi blev bjudna på mat hos svärföräldrarna iaf så de var skönt:) fiskgryta eller vad de heter gott var de iaf:)

Idag när jacob kommer hem ska vi åka ner till möbelaffären o säga ja eller nej till våran beställning.. men tror nog att vi ska ta de erbjudandet ändå o sen pruta ner lite om de går så vi får jämt tusental iaf:)


ska åka hem på Torsdag med till nybro ska fixa mad boupptäckning o vara hundvakt... o ja hoppas verkligen de blir att åka bil hem:P men får se hur de blir med de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela