Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

nybro idag...

Publicerad 2009-09-26 11:46:02 i Allmänt


jacob jobbar lite nu på formiddagen o till två tror ja sen ska vi kolla hur mkt plats vi har att ställa alla saker som kommer imorgon med lasset från nybro...

vi åker bussen idag kl 17 o sen är vi  framma vid ca 20.30 om inget går fel... o imorgon ska vi packa ett släp fullt med lådor o sen åker vi hit till viken.. så ser det ut nu iaf massabärande i massa trappor puh inge kul man skulle bott i hus som man bara går rätt in utan dumma trappor....

igår flyttade vi på ronja(ödlan) så det blir en hel vägg tomm när soffan kommer på måndag så ja kan lätt städa av där mellan soffbytet...:)

o efter de så snabbade vi oss till jacobs moster hade lite kläder till henne o sen blev vi kvar där en stund på en snabbkaffe o efter de åkte vi vidare ut till härradsätter trro ja de heter där anna o lukas bor numera:) rätt över
E22n såå nära o bra juh... grillde där o såg på idol o kändisdjunglen o gubbarna åkte en sväng för o leta djur hihi dom såg tydligen allt utan vildsvin, (vänt ni bara tills älgjakten då lär ni inte se några älgar då är alla "borta" helt plötsligt hihi, eller så är de fel älgar ni se)
ja hände inte såå mkt mer tog de lungt o matade en stor gul katt hihi med potatisgratäng som ja inte orkade äta upp han stor trivdes o vi döpte honom till Gustaf för han är på pricken lik honom hihi...

hoppas ni får en bra helg alla där ute:)
jag ska iaf bygga benmuskler haha:P ingen som vill byta med mig??



Kommentarer

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-09-27 23:20:35

Hoppas morgondagen blir ok,tänkte bara titta in och säga god natt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela