Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

lite plugg...

Publicerad 2009-09-02 21:09:18 i Allmänt


idag har skolan gått kanon iaf ganska bra blev såädr över trött på sista lektionen bara skratatde o fick inte ihop något allat var helt snurrigt i huvudet behövde maat o luft men de gick hade kul iaf:P

har suttit med matte nu ett tag uppgifter som skulle göras men ja lyckas inte försöker o allt o kollar i facit så är de fel o fattar NADA!! uch orkar inte mer nu så ger upp nu iaf får ge järnet imorgon ist...

vet inte hur jag ska lägga upp mina studie timmar riktigt....?? först har jag ju inga lektioner på morgon/förmiddag skulle ju kunna göra de då men behöver ju hjälp så d funkar lixom inte.. efter skolan slutar vid 4 eller halv 5 varje dag o då är ja helt slut när man kommer hem o då ska mat fixas + allt annar o man ska sitta o inte tänka på konstiga räknesätt som X och Y + - o allt shit så då fårde blir efter maten ja de blir ju hur sent som hälst ahh måste lösa detta på något sätt...... hum..

imorgon ska ja iaf till lotta en sväng innan ja böörjar o dricka kaffe så kanske man blir lite klokare efter de...


Kommentarer

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-09-03 18:25:58

Jag blir INTE avundssjuk!! Ha det så bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela