Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

lite gjort idag..

Publicerad 2009-09-22 16:13:15 i Allmänt


hade först matte lektion på morgon/förmiddagen gick hyfsat men de är skit svårt far lixom inte in de i huvudet hur de ska vara:/...
efter de iaf gick ja ner till banken o fixade med mitt nya kort så de är klar nu iaf o även lite andra ärende...

nu närt jacob kommer hem ska vi till statoil o kolla vad de kostar o hyra släp eller lastsbil..o sen även till möbelkompniet o kolla när soffan kommer så vi vet när vi ska slänga ut våran soffa..

ojuste de med ska ev till ullared nästa helg!! wiie äntligen får ja åka dit har aldrig varit där juh så de ska bli kul o ska köpa lite julklappar o sånt såfall så de är klart:P...



(en fin höstbild tror de var hösten 07 ute en sväng med Tamino
åå saknar den tiden man kunde rida ut)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-09-22 19:32:20

åh va kul!

Jag vill oxo till ullared!

Har heller aldrig varit där!



pussisar <3

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-22 19:33:58

Härligt med ny soffa =) Åh ullared , vill oxå . var allt för länge sen man var där o fynda :)

Postat av: Therese

Publicerad 2009-09-23 13:58:10

Jag har vat på Ullared en gång i mitt liv och det var i våras. Jag lovar, du kommer tycka att du har kommit till himmelriket. Allting är så billigt och där finns as mkt att välja mellan. De värsta är allt folk. Men man får knuffas med armbågarna :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela