Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

inte sovit bra..

Publicerad 2009-09-25 11:02:46 i Allmänt


har sovit oroligt inatt.. inte kunnat legat så bra spelar ingen roll hur ja låg så var de inte skönt inte sådär perfekt som man kan få de:) har känt mig typ kissnödig så man får ont i magen typ jum svårt att förklara fast man inte behöver jätte konstig kännsla iaf men men nog om de....

ska gå till skolan vid ca 11 idag ska försöka plugga matte har massor att göra ska vara klara med kapitlet på måndag AAHH kommer aldrig hinna de för kan inte jobba här hemma för ja fattar ingenting o finns ingen hjälp att få här hemma heller:/...

har skrivit en liten lista på vad ja behöver köpa på ullared så ja inte bara plockar på mig en massa men ja tror ja blir väldigt snål där har en tendens att bli de haha...

Men såhär långt har ja kommit iaf tillkommer nog o försvinner endel med:)
*Gardiner (sovrummet,köket o vardagsrummet)
*Kuddar till nya soffan som är samma färg som gradinerna
*Prynadssaker typ lyktor o sånt kanske vill byta ut de gamla...
*Flit/pläd till soffan
*Små handukar (Kanske)
*Lampor (sovrummet)
*Kläder, Ska gå på jakt efter sånna mammabyxor med mudd:)
*"Skolväska"


Vi ska grilla ikväll hos anna o lukas såå mysigt har längtat efter grillat jätte länge:P
o var där ute en sväng igårkväll o åt pizza o såg en jätte bra film:)


Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-09-25 11:54:36

Vad roligt att åka till ullared :D



Den köpte jag förra hösten från www.forever21.com men jag har sett sånna lite här och där, kanske HM? veromoda? Hehe... Kram kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-25 14:55:00

Ja verkligen ,jag skulel vara skitdeppig om ja visste att ja hade en halv miljon i skulder lixom ,.inte direkt rycka på axlarna o skratta åt det som hon gjorde..men men alla är ju olika =) hur är det med dig & magen då? mysigt att grilla =) Puss & kram

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-09-25 23:20:28

Hoppas allt är bra med Er, vill bara säga natti natti :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela