Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

burr vad kallt de är...

Publicerad 2009-09-04 10:30:00 i Allmänt


hösten har nog kommt vare sig man vill eller inte så är de kallt på morgonen o kallt på kvällen o regnet bara öser ner till o från när det vill.....

börjar skolan vid 2 idag så tänkte göra lite nytta här hemma som o damsuga o svoppa lite kasnke eller om ja ska sätta mig o börja läsa i körkortsboken?? måste ju börja någonstans får se vad ja väljer...

vill åka utomlands (har aldig varit utomland men kan tänka mig hur de är) till solen o bara njuta men blir inte av nu hinner inte de nu har ju skola iaf i 15v till...

I helgen vet ja inte vad den erbjuder men hade velat åka till Sofia o bamse på lördag men får se om vi kan ta oss dit:/ ska prova med att sätta på ett vinterdäck på bilen o se om den stannar eller låssnar de med då vet vi om de är fälgarna de är fel på eller ej.. efter de har vi inga ideer på hur vi ska lösa problemet.....



Kommentarer

Postat av: Livets Diamanter

Publicerad 2009-09-04 10:58:33

åh vilken fin bild på kissen, kommer och parar våran mörka med henne ;) skulle bli fina kissungar!



pussisar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela