Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

beställde köksbord m 6stolar o sen soffa

Publicerad 2009-09-08 09:51:28 i Allmänt


Igår var vi beställde soffan.. vi hade bestämt att mta upp svärmor där nere sp hon skulle få kolla så vi inte gör något dumköp skönt o fråga nagon annan med om deras åsikt lixom.. men de blev så att vi tog både köksbord med 6 stolar till jäte fint är de ek o sen är de svart mosaik i mitten o sen svarta läderstolar som jag har längtat efter:) o soffan blir en svar läder med divan såå fint de med är helnöjd o sen fik vi lite prutat på priset med:P härligt...

sen gjorde vi inte så mkt mer på kvällen såg på filmer som gick på tvn o segade allmänt..
gick o la oss vid 10 har blivit duktig o få in rutin att ja ska lägga mig vid 10 varje kväll så ja inte sitter halva nätterna o blippar på datorn/tvn...
fick gå upp vid 4/5 som vanligt som ja gör varje morgon o måste gå på toaletten o då vill katterna ha mat men icke dom får vänta tills husse går upp vid 6 då dom ska ha sitt... la mig igen o sen började en av katterna skrika ahhh hon löper jäkla skit då blir de inte mkt sömn tyvärr...

idag har jag psykologi o matte börjar vid halv ett idag så ganska lungt o slutar vid halv fem...
o imorgon är sista dagen innan jag åker hem för helgen till nybro ska beställa biljetter ikväll så dom inte blir såå dyra..

hoppas allt är bra med er där ute:)

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-09-09 19:58:45

Hej! Ja, om du ändå ska till västervik på söndag så kan du ju åka med oss :) Vi åker kl 09.30. Men det finns en liten liten chans att vi hinner till västervik imorgon och sätter upp skylterna då, och om vi hinner dit (det vet jag inte förrens jag har varit i karlshamn och överallt och satt upp skyltar där imorgon) Men om jag hinner vätervik imorgon så ska jag ju inte till västervik på söndag. Men jag tror inte att jag kommer hinna vätervik imorgon så troligtvis blir det att jag åker dit på söndag isåfall så kan du åka med dit upp om du vill =) Kram

Postat av: Karina

Publicerad 2009-09-10 10:21:51

Hej. Ja, nu när du säger det så, jag har nog med lite bilder i tankarna =) Läste lite på din sida, vad härligt med en bäbisch i magen =) grattis! Ha en fin dag och tack för du kommenterade Mvh Karina

Postat av: Madde

Publicerad 2009-09-11 08:47:13

Hej igen! Jag skulle bara säga att jag hann att åka till Västervik efter oskarshamn igår, så allt är klart nu och därför ska jag inte dit på söndag. Hoppas du löser det på nåt annat sätt, men det tror jag ;) Ha en bra helg! /Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela