Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Alltid glömmer man något:/

Publicerad 2009-09-11 15:30:56 i Allmänt


tänkte precis innan jag skulle åka bussen igår att jag skulle lägga ner kameran i handväskan så att den inte skulle krossas i stora väskan ja vad glömmer ja inte då! jo kamran hemma suck jag hade ju tänkt att ta nya kort på djuren o clary o visa hur stor hon är nu:) men men får väl bli en annan gång ifall hon ska ha fler valpisar någongång.... o på flisan ville ja med har nya kort eftersom hon börjar bli till åren nu med:/.....

iaf mina föräldrar är iväg o ska lämna clary så dom är på långresa så jag är hemma med flisan så vio har varit ute o gått en sväng, vågar tyvärr inte gå så långt med henne ifall de skulle hända något nu när ingen är hemma men hon var väldigt trött ändå men var nog väldigt uppskattat:) så ska nog ta en sväng lite senare när de inte är såå varm o kvavt ute....

haft möte med begravningsbyron idag med o pratade om boupptäckning o de börja kännas att vi kommer någonstans nu iaf o de är väldans sköönt...

imorgon hade vi tänkt o plocka lite i lgh så de ska nog gå kanoners de med..


en annan sak ja har tänk på varför trycker man hårdare på knapparna på tvdosan när batterierna är slut just de gör ja jämt ihopp om att de ska gå snabbare eller funka bättre någon mer som gör så:P??

o tex när man åker hiss trycker man först en gång o sen massor för att sen vänta på hissen som ändå inte kommer snabbare för de...



Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-09-14 13:20:34

Ja jag trivdes bra med det jobbet, jag är klar med boxeruppdraget nu, men kommer säkert få fler uppdrag från samma företag snart. Har jobbat för dom sedan februari med olika uppdrag varje månad (svenska spel, vegas och boxer nu då). Men vill såklart ha ett riktigt jobb så det är bara att sökasökasöka för mig nu :p

Postat av: Karina

Publicerad 2009-09-14 16:07:27

Tack tack =) Det är jnu kul med sånt där =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela