Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

älgflugor o svamp!!

Publicerad 2009-09-16 21:21:57 i Allmänt


haft en jobbig skoldag idag hatar verkligen onsdagar för man är såå trött sista lektionen o då fattar man ingening...

efter skolan iaf så kom anna upp hit en sväng satt o pratade massor o blev uppdaterade om allt möjligt.) väntade på att gubben skulle komma hem så vi kunde åka o leta svamp men han kom inte hem försen vid halv sex!! men men åkte ut iaf hittade lite svamp iaf o en jäkla massa älgflugor anföll oss mest anna konsigt nog uch äkliga djur... var ute i ca 1h iaf skönt o komma ut lite...

imorgon ska ja ev med till anna o deras hus som hon ska flytta till o mäta lite de ska bli kul o se hur de ser ut:)...
o äen ska jag ringa Ultraljudsenheten (trode jag skulle få tid atomatisk men inte får beställa själv) o sen körskolan o prata med dom o se vad dom säger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela