Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

tacos ikväll

Publicerad 2009-10-23 13:07:51 i Allmänt


ikväll ska vi till anna o lukas en sväng bestämde anna o ja nyss så ska äta tacos har precis varit o handlat de shit vad dyrt de är med tacos dyrare än vanlig mat faktist! 270kr!! för 4personer helt sanslöst...

önskar så att jag hade ett jobb med fast lön hade räckt med en skitlön på 10 000 för att de skulle gå ihop sig men men bara o acceptera läget fast jag inte riktigt vill de.. för de huset som jag vil lhyra verkar helt perfekt helt i min smak o stil! lyx o natur omvartannat de gillar jag verkligen:P men en vacker dag är jag där med! fast då har jag designat huset själv med hihi stora planer jag vet men men drömma får man faktist göra!!

väntar nu på att skolan ska börja så se på trav just nu:/ sen om ca 30 min ska jag ge mig iväg iaf...


Kommentarer

Postat av: [email protected]

Publicerad 2009-10-23 16:11:39

låter gott. Ha en trevlig kväll.

mamma

Postat av: charlotte

Publicerad 2009-10-24 14:29:48

Okej :) har jag har inte hört talas om det tror jag.. e det nära göteborg? jag bor i götreborg

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-10-25 19:14:16

Allt väl med dej? Är förkylningen över ? Sköt om dej (Er) ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela