Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

sova ut..

Publicerad 2009-10-01 09:14:48 i Allmänt


vaknade nyss o de var skönt o sova ut lite.. idag ska ja plocka iordning lite här hemma så de blir lite bättre vi höll på o moblerade o fixade igår så de är mera kaous nu en innan hihi men de blir nog bra när de är färdigt.. o satte upp pappas tv med blir kanon sen när den kommer upp på väggen blir helt perfekt men den ger ifrån sig ett konsigt ljud hela tiden typ brummar hum får nog använda ljudsystemet ist känns de som om de hjälper??...

ikväll ska jag på ljusparty i gusum wiie de ska bli kul o god mat tycker ja om iaf paj:) fårse om ja kan köpa något men tror inte de tyvärr sparar nog dom pengarna till ullared på lördag:)

nae nu ska ja äta lite frulle o sätta igång med dagen så jag får något gjort... har ju bara en lektion idag från 1230 till 1330 men de är skit matte ucha igår gick e skit.. han tyckte de var konstigt att ja inte kan huvudräkning:/ uch de var nära tårar där ett tag känner mig såå kass..

bye bye have a nice day




Kommentarer

Postat av: Nanna Nilsson

Publicerad 2009-10-01 10:50:43

Vilken osympatisk mattelärare du verkar ha! Här är allt bra,förutom att det spöregnar! Ha det så kul i Gusum!

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-10-02 10:28:39

Jodå,allt väl här! Hur är det med Er? Märker du någon förändring i kroppen ännu? (du behöver inte svara,är lite nyfiken bara! Ha det så bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela