Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

söderköping igår...

Publicerad 2009-10-09 11:00:46 i Allmänt


igår var det väldigt späckat på schemat...!!
kom hem vid tre för jag skrev av mig från matten igår kände de att jag tar de sen ist o bara den kursen o ingen annan som blir drabbad då... kom hem somsagt kollade äänu en gång i katalogen o satt o räknade på olika madrasse osv o fick fram ett bra paket tillslut o bra pris.... jacob kom hem efter fyra diskuterad elite o sen började vi ringa o få tag i kärra o bil o försökte även få tag i jysk men de gick inte för o hör att de fanns hemma på lager men men vi chansade...

kom iväg vid 17.10 med ett stort släp hihi fanns inge minde som var täckt... släpet vr större än bilen såg lite mysko ut....
iaf kom in o sa de vi skulle ha o de fanns bara EN madrass av de billiga alternativet jaha okejdå vad är nästa då.. ja då fanns de EN av den med ahh då kändes de väldigt meningslöst jahopp nästa dåå i pris ja då fanns de 2 av den kvar så vi tog dom iaf ofick 10 års garanti med o köpte även till bäddmadrasskydd, stoort lakan o även en sån man lägger mellan madrasserna så man inte glider emellan(bäldigt onödgt såg vi när vi kom hem) o även ett överkast till de... lastade o åkte hem var här hemma vid 1830 igen lastade av o så åkte jacob o lämnade tillbaka allt som vi lånat... medans han gjorde de så pluggade jag på naturprovet jag har idag...

skruvade isär 140sängen o sånt fix vi var klara vid 23 igår med sängen då den var färdig för att sova i... o ännu ser lgh ut som ett kaous!! så de ska fixas idag för jag får ju besök imorgon av mina föräldrar o mormor för jag ska ju firas:)

hoppas allt är bra me er..!!


Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-10-09 13:59:44

Åhh, det låter som att eran lägenhet har blivit jättemysig! jag vill se bilder snart! :D skönt att få plats i sängen iaf;) ha det så bra! lycka till på provet det kommer gå galant! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela