Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

marknad o storbak!

Publicerad 2009-10-29 19:19:32 i Allmänt


japp igår var de marknad här i lilla viken gick där med anna,emelie,hampus o två killar vet inte vilka men men.. hittade inget jag ville ha eller behövde så jag sparade mina pengar:) sen blev de till att åka till anna som blev lite snabbt bestämt så packade lite o åkte iväg.. vi handlade en massa saker för vi skulle baka idag torsdag så idag har vi bakat över 100 bullar, 2 mockakakor o kolasnittar de tog iaf minst 4h att baka sen gick vi en sväng med två av deras hundar eller släppte dom på ett järde o sen även dom andra 2 fick springa av sig med... ja kom precis hem till viken hade planerat att vara kvar där tills imorgon men blir bättre eftersom vi ska hem till nybro imorgon så måste städa av lite här imorgon o lite sånt innan vi ska åka ner....

sitter nu o väntar att på höra av något från min gubbe han är iväginne i stan o kör cocart med arbetskompisarna så får se när han dyker upp!? han vet nänmligen inte att jag är hemma heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela