Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

inte iform..

Publicerad 2009-10-19 10:30:21 i Allmänt


känner mig inte riktigt iform så en förkylning är kasnke påväg:/
har ätit lite frukost nu annars händer de inte så mkt tar de lungt nu bara börjar vid två idag så ka väl göra någon nytta idag eller iaf kasnke får se...

igår var vi i björka en sväng de vr jättelänge sen vi var där kändes de som såg på lite film men tyvärr så funkade dom inte så jätte bra men iaf såg på en som heter pinaple exspress helt sjuk film aldig hört talas om den innan heller....

iaf åkte hem runt halv åtta skulle ja tro så när vi var hemma så tog vi oss lite the o macka o segade vid tråkiga tvprogram:/

undra ifall de kommer snö idag?? men de gör de väl inte men men måste byta däck först innan den kommer så de kasnke man skulle göra idag...??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela