Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

ingen bra dag...

Publicerad 2009-10-11 09:54:33 i Allmänt


uch har varit en hemsk natt iaf innan jag somnade har såå extremt svårt för o somna, jag var arg o be´sviken över att jacob inte hörde av sig en enda gång igår inte ens på sms begär inte att han ska ringa massor o prata med mig men hade velat höra något iaf när han vet att jag är ensam...

känner mig fortfarande väldigt besviken o de är ingen bra dag kasnke ska gå o lägga sig igen så de kan bli måndag ist då jag har skolan iaf..

alltså ingen bra dag...

Kommentarer

Postat av: Isabella - En Djurgårds tjej <3

Publicerad 2009-10-11 15:24:33

Sv: Allt är bra (:

Själv ? (:

Postat av: Sofie

Publicerad 2009-10-11 16:57:49

Hej.

Den 8 feb e mitt bf.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela