Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

hjälp vad har dessa månader tagit vägen!!??

Publicerad 2009-10-13 10:08:27 i Allmänt



hjälp vad tiden har gått fort är ju snart i dec då ja slutar skolan o snart kommer bebis med shit vad tiden har gått fort iaf dessa månader, var har dom tagit väger??
jag som skulle hinna med mitt körkort juh hum vet inte hur ja ska göra måste verkligen hitta en bra skola eller har väl fått tips om en som heter centrala trafikskolan i norrköping så ska göra ett försök på den antar jag men är sugen på en intensivkurs om jag klarar de?? då får ja skippa skolan i 1-2v o köra fullt...

sitter o pluggar till ett psykologi prov nu men vet inte om jag kan de elelr ej skitsvår att veta iaf på detta...

snart har jag bott i valdemarsvik i 1 år med.. vad mkt det är som har hänt!! på ett helt år inte klokt, av små val man gör så blir hela livet förrändrat..

låg o tänkte på jacob igår hur vi träffades hihi (eller första gången var ju ladugården om man ska vara exakt redan där blev en liten gnista:)

kommer ihåg hans fula partyhatt som var gul o blå han hade den kvällen han kom o var social med mig o martina en tjej ja bodde med på internatet...
han hade sina bega chinos o lila tröja tänk de kommer jag ihåg så väl! o han pratade massor o charmerade som han var då.. tänk då visste inte jag eller han att det skulle leda till ett förhållande eller att de skulle sluta i att vi skulle vänta vårat barn ihop...

nae nu ska jag sätta tankarna i psykologin igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela