Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

hemma igen..

Publicerad 2009-10-20 14:39:44 i Allmänt


är hemma igen efter en lektion i psykologi..
måste berätta de att igår efter vi hade varit o handlat, åkte till söderköping o storhandlade kött o sånt så nu har vi fyllt frysen här uppe i lgh o halva nere i källaren:)... men iaf vi satte oss på en reasturang som låg precis vid willys.. medans vi satt där o väntade kände jag hu bebis rörde sig där inne täkte då för mig själv det måste ju synas utanpå magen efter som de känns så väl de hoppar o studsar typ o visst gjorde de de ja visade jacob kolla här ja sa o visst där studsade min mage till haha ser helt mysko ut tror iaf de är en liten alienbebis där inne:P

o tejerna på skolan jag umgås med tyckte att jag hade blivit stor över helgen men vi kom fram till att de var alla kakor ja hade bakat o inte en bebis där inne o så är de nog:) iaf en sugarbaby hihi:)

nae nu ska ja göra mig lite the eller något sånt o något som får ne febern tror ja har de iaf känns som de..

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-10-20 16:22:24

Det där minns jag oxå när man såg utanför hur do rörde sig =) Vore kul o se en bild på magen :D du borde ju fått mkt större än ja såg dig sist iaf :P Hoppas allt är bra med er? Pok

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela