Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

hemma från skolan idag..

Publicerad 2009-10-21 13:43:34 i Allmänt


stannade hemma idag är så förkyld jobbigt o sitta där o snora o känna sigallmänt hängig o inte så värst konsentrerad heller... så idag har ja inte gjort mkt mest legat i sängen men nu ser jag på förlossningskliniken
var ett par där hon var 27 o hennes partner var 71 år! o dom fick tvillingar shit han kommer ju inte hinna vara med hela deras liv/uppväxt men men kärlekern övervinner allt kanske..

ikväll blir de att de bonde söker fru o se hur de går för anette danjelsson hihi kommer nog gå kanon hopas de iaf:)



(så lite hon är där.. hihi nte nu längre nu ser hon ut som en vuxen hund fast hon inte är de)

Kommentarer

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-10-21 14:59:50

Stackars dej,Krya på Dej! Min lillplutt är också hemma från skolan i dag,febrig, och ont i kroppen!

Postat av: Charlotte

Publicerad 2009-10-21 16:23:10

Hej på dig med :) hur är det med dig? Va fin blogg du har! vad heter du på FL?

Postat av: charlotte

Publicerad 2009-10-21 18:42:17

Aj då hoppas at det blir bättre snart :)

Vart bor du någonstans? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela