Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

helgen som varit..ullared...

Publicerad 2009-10-05 10:28:54 i Allmänt


japp då har ja varit på de berömada ullared...
åkte till vikbolandet till anna vid 18 tiden på fredagen.. åt tacos o tittade på idol sedan var de bara att gå o lägga sig o försöka sova låg o vände på mig hur mkt som hälst men kunde inte somna o min mage krurrade o lät massor hihi tillomed att anna hörde de jätte konstigt för ja var ju inte ens hungrig... iaf kl ringde 03.00 o vi gick upp o gav oss iväg ganska snart så vid halv 20 över ca så var vi på G...

vägen dit kändes som om de gick jätte fort iaf kändes de som de.. vi var framme lite innan 7 tror ja o vi trängde oss lite för kön rörde på sig inåt så först gick vi ner o kollade på elektronik prylar.... gick runt massor kollade kläder,inredning ja allt som fanns...
fick sätta mig ner när ja väl hittade en bänk.. de blev helt suddigt för ögonen o jätte svettig mådde inte alls bra satt där ett tag med huvudet ner mellan benen o försökte dricka cola så ja fick i mig socker sen var allt bra fter en stund o då var de bara att ge sig på allt igen in i folkmassorna o alla vagnar som körde på utan hänsyn alls önskar ja var lite längre iaf...
vid  ca 12 tror ja kasnke senare så gick vi o betalade o sen skulle vi äta tog typ taimat starkt var de puh o massor av folk så vi hade tur som fick en sittplats man fik lixom passa på platserna.... efter maten så gick vi in en gång till fast utan vagnar bara korgar o plockade på oss lite till:)
vid 16 så åkte vi där ifrån då hade vi gått i 8h i sträck så nu räckte de o pengarna var nästan slut packade bilen proppfull så anna o ja satt som packade sillar med saker mellan, brevid o fullt vid fötterna:)

jag fick ihop 7 fulla påsar o 2 kartonger:)
kommer bild sen på hur fint de blev i vardagsrummet när vi fått upp allt:)

söndagen då var vi på 99års kalas:) med kaffe o tårta.. hände inte såå mkt mer ja försökte plugga matte men gick inte:/... ska ev hoppa av matte kursen klarar inte av den ska försöka göra provet på detta kapitel går de inte så ger jag upp orkar inte mer nu allt annat blir lidande av att ja mår dåligt av de så då tar jag bort problemet ist...

vad har ni gjort i helgen haft de bra??

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-10-05 22:10:16

Vad roligt att vara på ullared, vill också dit hehe! Ser fram emot att se de hur det blev i vardagsrummet :D Kram kram

Postat av: Madde

Publicerad 2009-10-05 22:10:16

Vad roligt att vara på ullared, vill också dit hehe! Ser fram emot att se de hur det blev i vardagsrummet :D Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela