Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

grått o trist

Publicerad 2009-10-20 10:07:12 i Allmänt


såg på vädret att de ska vara såhär grått o trist i flera dagar uch så segt men håller som sagt på o bli genom förkyld nu är man i de stadiet där huvudet är tungt ont i halsen o snorig uch fy..

idag har jag iaf bara en lektion i psykologi så ska gå på den o sen ska jag bädda ner meg i sägen eller soffan när ja kommer hem o försöka få lite sömn...

fler som är förkylda där ute?

Kommentarer

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-10-20 13:33:07

Då har du(ni) avverkat hälften av "väntetiden" nu!?

Ha det bra..och krya på dej! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela