Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

..

Publicerad 2009-10-11 19:34:05 i Allmänt


har inte gjort något speciellt försökte sittamed eng lite men kunde inte konsentrera mig:/
var ute o gick att varv runt viken för o få lite luft iaf fyy vad kallt de va isande mot kinderna o helr mörkt, ja o sen när ja hade kommit hem så börjjade de regna massor!!

mest suttit vid tv/datorn idag kollade på filmen juno helt okej faktiskt inte vad jag hade väntat mig...
imorgon har vi naturkundskap får se hur de gick på provet... inte såå bra tror ja inte iaf men de märks...

sen efter de ska vi till christin en sväng tror de blir mat elelr något sånt o bara snacka blir ju lite firad iaf fyller ju nämnligen år imorgon så ingen som vill ha något från systemet? ska bli skönt att kunna gå där inne o välja själv utan att den man går med inte får köpa i slutändan för att jag är med tex...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela