Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

en lektion idag...

Publicerad 2009-10-02 11:15:32 i Allmänt


har bara en lektion idag o de är naturkunskap ska till skolan vid kvart i ett då vi ska försöka skriva en labbraport som vi helt hade glömt bort:/ men men de löser sig..
o slutar vid 16 sen ska ja göra mig iordning o fixa lite sen bär de av till vikbolandet för några timmars sömn innan vi ska åka kl 3 på morgonen till ullared wiie vad jag har längtat o sett fram emot hela veckan.. alltid skönt att ha något mål med varje vecka eller hur??

ska förklara varför ja inte lagt in något om graviditetsveckor på länge de är därför jag blev tillbaka flyttad efter ultraljudet så på måndag blir de nu vecka 21:) o ja väntar spänt på att ja ska få känna någa rörelser där inne:)
hade såå gärna velat köpa massor av fina små kläder men vågar inte göra de än tycker de är för tidigt än men tror ja ska köpa ett litet plagg iaf bara för att...<3

igår var ja somsagt på ljusparty i gusum de var faktist ganska trevligt men lite synd att man inte har råd med alla fina saker o ja känner de att ljus kan inte mätta magen så man får prioritera lite:) anna o ja åkte väl vid halv åtta eller något var o handlade lite o så, fick även en liten rundvandring i stora gusum hihi såg biblan,bio,badhuset o allt sånt hihi..tack för de anna:)

juste måste berätta de med att några viskade om mig att ja var med barn på ljusparyt med suck vad trött ja blir på människan som ska vara såå nyfiken o inte kan säga något själv utan allt måste viskas o tisslas hela tiden o allt ska göras till de negativa tyvärr men men jag är iaf glad över att ja inte kommer här ifrån för då hade de väl varit ett skvallerband över hela valdemarsviks kommun men men att folk alltid ska bry sig om andras liv till det negativa måste jag tillägga......jag är iaf glad över vårat beslut över att behålla o ångrar de inte kommer alldig göra det även om de kommer bli tufft vissa stunder men vem har inte de?? livet är ju inte en dans på rosor utan taggar hihi:P har ju klarat mig ganska bra hitils trots allt som har hänt alla har en egen historia o jag har min egen...


blev ett lång inlägg men skönt o skriva idag kände jah:)
hoppas allt är bra där ute i höstvädret o njut av solen när den tittar fram o se alt til lde posetiva även om allt är hårt så kan man vända på de ist:)

bye bye darlings!!


(en bild för exakt ett år sen på en promenad i gamleby)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela