Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

En bra dag:)

Publicerad 2009-10-10 16:19:47 i Allmänt


gick upp vid 8 idag o tog de lungt med lite frulle o så sen började vi göra de sista damsuga o torka av golven lite..
började även med maten blev fransyska o potatis blev faktist helt okej för att vara första gången men de var inte speciellt svårt..köttet fick koka i ca 2-3h sen vart de kanon..

mina föräldrar o mormor kom vid 12 o då åt vi maten o tog de lungt, ja jacob åkte ganska snart för han skulle vara där ute innan 1 så han tog min bil.. ja MIN bil den har kommit nu härligt att de inte är något som krånglar o så underbart... nu e de bara körkortet som fattas allt annat e klart:)

åkte sen till järnaffären för o fixa lite saker till lampan i köket så nu e de snart klart där med...

sen blev de kaffe o chokladkaka:)

fick ett halsband/öronhänge sett i silver o guld jätte fint är de och även ett pressent kort på ikea:) de behöver vi alltid:) tack så jätte mkt

dom åkte för ca 30 min sen så nu har jag inget o göra tycker inte om o vara själv hade jag inte haft skolan hade jag följt med hem...jacob kommer hem på onsdagkväll troligen för han ska jobba på torsdag...





(man skulle vara katt ibland o bara ligga o soola)




(vardagsrummet, äntligen klart iaf för stunden)


(sovrummet, går i grönt o brunt)

Köket får komma senare när lampan är uppsatt med då de är perfa:)


Kommentarer

Postat av: Gabrielle

Publicerad 2009-10-10 19:13:45

SV: Det tycker jag du ska, den är absolut sevärd!

Postat av: Ida

Publicerad 2009-10-10 19:16:22

Åhhh, va fint ni har fått det, ja bli avundsjuk! o soffan är MYCKET bättre än den ni hade ;P men tråkigt o vara ensam hemma i flera dagar:( ha det så bra! kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-11 21:53:23

Väldigt fint hem! :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-10-11 21:54:59

kommentaren innan var från mig =)

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-10-11 21:57:03

Väldigt fint hem =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela