Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

desperate..

Publicerad 2009-10-07 08:33:09 i Allmänt


japp igår började desperate äntligen så anna var här o kollade med (har inte kanal 5) jätte bra var de iaf kommer bli en bra säsong:)

pluggade på provet jag har idag naturvetenskap massa kemiformler o sånt inte såå värst kul men men hoppas de går bra iaf ska plugga efter matten hade jag tänkt iaf...

slutar redan kvart i två idag:) såå skönt så ska ev ut o gå en sväng runt viken med anna o hennes hund ozzy om väder o vind tillåtet...

uch snart börjar jakten längtar inte tills på lördag då åker jacob är borta hela veckan antagligen.. men mamma o familjen kommer iaf på lördag så de är alltid något för ja ska ju bir firad lite grann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela