Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

då var de måndag igen...

Publicerad 2009-10-26 09:53:59 i Allmänt


lördagen åkte vi in till stan(norrköping) letade efter en jacka till jacob så vi gick i alla affärer o kollade på priser o sorter fick tillslut bli en från HM en såndär ullrock... jag hittade inte något speciellt en stickad tunika o lite underkläder annars inget kul...JO JUST en ny mobil köpte ja ju:) såå härligt en eriksson W715 blev de iaf...

sen åkte vi hem vid ca 16 trorja för jacob skulle vara fyllechaffis men fick sen reda på att jag kunde åka med för de var en minibuss som han skulle köra sagt o gjort vi åkte ut till Robin (runken) o träffade upp honom o hämtade bussen begav oss sen ett gäng o hämtade upp folk på vägen med mitt ute i urskogen känndes de som...o med en minibuss som inte hade radio heller hihi så de var körsång från vissa av dom...
var framme i vimmerby vid 20 tror ja då gick vi o åt lite pizza några av oss o andra gick till förfesten..gjorde ett riktigt klipp där 88kr för två specialpizzor o två dricka:) hon kunde nog inte räkna riktigt bakom disken haha men men de var vi glada för.. sen vart de en sväng uppe hos karin heter hon där folket drack lite till o så sen åkte vi till södravi till pumpen vid ca 21-22..
var väldigt trevlig o hyftast bra musik o väldigt mycket folk med blandade åldrar!!

åkte hem iaf vid 01.30 då var de väldigt tyst i bussen då alla deckade så jag höll min gubbe vaken så gott jag kunde iaf dom förtsa timmarna... vi kom hem vid 0430 kom jacob o ja i säng äntligen vill ja lova för de var en jobbig väg hem när han somnade vid ratten o så men nu vet vi att han inte kan köra på natten de är ju de jag har sagt heela tiden men nu lärde han sig de med så känndes som de var jag som körde utan att styra.. för jag höll koll på vägen så vi inte låg för långt åt något håll o alla dessa djur som är på vägen med...

söndagen då sov vi läänge sen städade av lite här hemma annars hände de inte så mkt här hemma...

nu ska jag snart till MVC o ta lite blodprover o lyssna på härtat o mäta magen:)


Kommentarer

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-10-26 20:11:39

Ha tagit infuensa vaccinering i dag. Är helt om i armen, men det går väl över! Ha det så bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela