Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

björka igår en sväng

Publicerad 2009-10-06 10:29:26 i Allmänt


bestämde att vi skulle komma ut till björka en sväng igår så först hade vi lite ärenden på järnaffären o sen körde vi iväg mellan hemköp o slakteriet såå smal de till vänster bak o vi trodde däcket låssnat igen men inte alla muttrar satt kvar så vi körde o vände på slakteriet för ja sa att jag inte ville åka hela vägen dit med en bil vi inte kan lita på... så åkte till svärföräldrarna för o prata lite med dom för o be om en tjänst att dom ringer o bokar tid för lagning på bilen eller vad dom nu ska göra:/

fick iaf låna deras bil ut så åkte iaf tillslut.. såg massa rådjur på alla järden typ är nog ett sånt år iår då de är massor... sen hade vi en hjorot bara 10 m från bilen med innan han skuttade iväg..

när i kom dit så var martin lika sprallig som han brukar vara.. vi gjorde inte såå mkt såg på tv o pratade lite.. efter en stund kom daniel o sara med pizzor så då åt dom.. vid halv nio åkte vi skulle lämna tillbaka bilen vid nio så de var dax att åka för o hinna.. åkte först till tindered o tankade lite innan vi begav oss hemåt...

jacob försökte sätta upp den nya lampan i vardagsrummet sen men gick inte så han får väl försöka idag igen med.. så ja kan ta o visa er hur de ser ut här hemma när allt e klart hade ja tänkt:)


Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-10-06 23:19:36

Rådjur å hjortar.. wow!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela