Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

bebis rörelser:)

Publicerad 2009-10-15 11:09:51 i Allmänt


igår fick jacob känna bebis hur aktiv hon var igår i magen (jag skriver att de är en hon för de är vad jag tror) jätte häftigt var de för förrut jag skulle låta honom känna ja då händer de ingenting bara o vänta o vänta men inget men igår var ja snabb o sa till honom känn här nu!
så då blev de en knuff typ jätte mysigt, helt fantastigkt att de är så,
känns som om de är en ailien som är där inne som helt plötsligt skulle trycka sig ut ur skinnet uch vilken tanke drömde faktist de för någon natt sen läskigt värre kasnke ska sluta titta på film hihi:P

var skönt att inte vara själv igår o inatt iaf fast ja inte sovot så mkt för nu ska jag ju vänja mig tillbaka att de är någon som snarkar:/ att man aldig kan vara nöjd....

var så mysigt ågår när vi la oss vi hade verklien en full säng båda kattern avar jätte mysiga o winnie skulle ligga mella oss o vi skulle klappa o klappa hela tiden:P då njöt hon verkligen o sen julia på andra sidan av mig, full säng kan man verkligen säga var bättre när husse var borta då fick vi mera plats så tyckte iaf winnie:P...

idag har ja tagit de lungt än så länge ska städa av lite här hemma hade ja tänkt, letade efter ett recept utan recultat:/ men får de av christine nu på sms såå bra:)


Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-10-15 11:29:48

Åh vad härligt!

Saknar verkligen gravidtiden, ta vara på den! =)



Puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela