Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

baka...

Publicerad 2009-10-16 09:45:35 i Allmänt


igår var ha hemma från skolan hela dagen så skönt hade tänkt göra massor här hemma men tiden fannas inte till jag bakade med anna..
hon kom hit vid halv tolv kasnke sen handlade vi alla saker som behövdes o satte igång vid halv ett ca med
hallongrottor, kolasnittar o chokladcigarrer o idag ska jag göra en morotskaka lite senare ikväll.. vi var färdiga ca halv fyra..
jacob kom hem lite efter fem från jobbet då åkte vi o skulle köpa en list till dörren o sen hämtade hans mamma som skulle hämta den andra bilen men vi kunde inte ta den då för tt dom ville ha betalt direkt vi trode de var faktura men men ska hämta ut den idag ist...
sen handlade vi lite blev varma mackor till mat orkade inte göra något annat... sen hände de inte så mkr satt o latade vid tvn var ganska trött o seg...

har inte sovit såå mkt inatt heller för jacob e förkyld o snarkar suck o ja har fått hosta om nätterna så något är väl på g aå vi blir sjuka nu:/ har vi inte tid med men men....


Kommentarer

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-10-17 00:09:12

Hoppas allt är bra med dig! Vill bara titta in och säga god natt...God natt!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela